به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: دو كارگر جايگاه سوخت كه اقدام به سرقت كارت سوخت هاي شهروندان در جايگاهها مي كردند، توسط ماموران يگان امداد پليس كرج شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، فرمانده انتظامي شهرستان کرج گفت: در پي دريافت گزارش هايي مبني بر اينكه افرادي به صورت غير قانوني در اطراف جايگاه هاي سوخت اقدام به فروش بنزين به صورت آزاد مي كنند، موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان كرج قرار گرفت و تحقيقات در جهت شناسايي متهمان آغاز شد.

وي افزود: ماموران يگان امداد با انجام كارهاي ويژه پليسي، محل مورد نظر را تحت كنترل نامحسوس قرار داده و سرانجام دو متهم را در حال فروش غيرقانوني بنزين در يكي از جايگاههاي سوخت فرديس شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه آنها را شناسايي و دستگير كردند و در بازرسي بدني از آنها تعداد 52 فقره كارت سوخت متعلق به افراد مختلف، دو قبضه چاقو و مقدار سه گرم مواد مخدر از نوع كراك كشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدالرضا خيرخواهان اضافه كرد: متهمان دستگير شده به نام هاي «سعيد – ع» و «يوسف – ف» جهت تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران كلانتري 23 فرديس قرار گرفتند و در بازجويي ها اعتراف كردند که به مدت چهار ماه است كه در اين کار فعاليت کرده و با سرقت كارت سوخت هاي شهروندان، بنزين موجود در آنها را به فروش مي رساندند.

فرمانده انتظامي شهرستان كرج گفت: در بررسي سوابق متهمان، مشخص شد يكي از آنها به نام «يوسف» سابقه دار بوده و قبلا به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو دستگير شده است و همچنين اين افراد در يكي از جايگاه هاي سوخت به عنوان متصدي و كارگر مشغول كار بوده و از همين موقعيت سوء استفاده كرده و كارت سوخت هاي مردم را از جايگاه سوخت سرقت مي كردند.

وي افزود: متهمان در بازجويي هايي تكميلي معترف شدند از زماني كه در جايگاه سوخت مورد نظر مشغول به كار شدند، سرقت كارت سوخت ها را آغاز كرده و در زمان هاي مشخصي بنزين موجود در اين كارت ها را در جايگاه هاي سوخت مناطق مختلف شهر به صورت آزاد به فروش مي رساندند.

سرهنگ خيرخواهان خاطرنشان كرد: با تكميل پرونده و اخذ اعترافات متهمان، موضوع به نظر مراجع قضايي رسيد و متهمان جهت سير مراحل قانوني در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند و كارت سوخت هاي مكشوفه نيز تحويل ستاد سوخت شد.

وي به شهروندان توصيه كرد: در هنگام مراجعه به جايگاه سوخت، پس از استفاده از كارت سوخت و پر كردن بنزين حتما كارت سوخت خود را از محل مربوطه خارج کنيد.

فرمانده انتظامي شهرستان كرج همچنين از شهروندان خواست براي پيشگيري از سوء استفاده متخلفان از كارت سوخت به كارت ها رمز عبور داده شود و جهت امنيت بيشتر در فواصل زماني كوتاه رمز عبور مورد نظر تغيير داده شود.

 


[ یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, ] [ 14:55 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید